mittkattliv

Alla inlägg under maj 2011

Av wilma - 29 maj 2011 14:47

Jag vet inte riktigt vad ni har för frågor. Men skriva gärna en fråga om vad jag ska skriva om eller kommentera. Gör även samma sak om ni hat nåt tips vill jätte gärna ha tips av er.


Hälsnigar Wilma

Av wilma - 26 maj 2011 18:22

Snart ska mamma borsta mig och Tyzon, säger hon. Jag tycker inte det är så kul!

Jag vill gå ut, hoppas vi kan göra det en stund. Fast jag redan har varit ute idag!!

Hälsningar Wilma

Av wilma - 25 maj 2011 19:31

Mamma och jag kom tilbaka för nån timme sen men då satt mammas brosa vid datorn. Sen skulle mamma äta. Medan mamma åt så sova jag lite. Det var slitsamt att vara på långpromenad. Aldeles nyss var vi ut på fram sidan. Där är det som en stor rondell, med träd och buskar på. Om ett tag så ska vi göra oss i ordning för att sova!!


Hälsningar Tiger

Av wilma - 25 maj 2011 17:04

Tror jag ska ta med mamma Wilma ut på en promenad i skogen nu när det har slutat regna. Ber henne ta med kameran så jag kan vara fotomodell.

Katt hälsnigar Tiger

Av wilma - 25 maj 2011 16:00

          Så trevlig när han vill hjälpa till. Fast tyvärr är han mest i vägen. Specielt när han går på toa när det inte är helt klart!!

Av wilma - 25 maj 2011 15:23

Jag släppte ut katterna när jag kom hem, men nu började det regna. Så ni kom Tyzon in, Tiger fick man locka på så han kom in!! Snart ska jag städa katt toa, inte det roligaste med katter. Men det måste göras. Sen ska jag nog slänga in lite tvätt i tvättmaskinen.

Katt kram från Tiger och Tyzon med matte

Av wilma - 24 maj 2011 21:06

Nu ska vi gå och sova så vi orkar gå upp imorrn. Okej jag erkäner det brukar vara jag som har svårast att vakna på morronen. Men är det inte underbart att bli väckt, genom att det kommer en katt och slickar en i ansiktet. Det tycker jag om inte det är för tidigt på morronen. Tyzon brukar alltid sova vid mammas ben och Tiger vid mig! Men innan vi går och lägger oss ska vi borsta tänderna. Det blir iaf på mig och Tiger Tyzon är inte så förtjust i att borsta tänderna.  

Av wilma - 24 maj 2011 18:42


  Tyzon, är 2 år. Han brukar ligga upp i mammas garderob. Tyzon är lite skygg, men jag försöker göra han tammare varje dag. Tyzon älskar att leka, ute är också kul så länga det inte kommer nån eller händer nåt. Fråga mer om ni vill veta mer

Presentation

Hej mitt namn är Wilma. Den här bloggen handlar om mina katter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska man ha koppel på sin katt eller ska den få gå ut fritt+
 Man ska ha koppel
 Nej den ska få gå fritt
 Om man bor i stan ska den ha koppel
 Det beror på vart man bor
 Annan andledning

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards